.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حضوری قدرتمند ؛
مازنی ها مدال های مسابقات جت اسکی جام کاسپین را درو کردند
شمال نیوز : وی افزود : در این مسابقات که به مدت ۲ روز و در سه گروه نوجوانان، بانوان و آقایان از سوی انجمن جت اسکی کشور برگزار شد، مینا سلیمان نژاد و مریم امیری از مازندران و پانته آ خوئینی پور از کیش به ترتیب مقام های اول تا سوم بانوان را کسب کردند.....
مازنی ها مدال های مسابقات جت اسکی جام کاسپین را درو کردند

شمال نیوز : رئیس هیئت انجمن های ورزشی مازندران از درخشش ورزشکاران جت اسکی مازندران در مسابقات جت اسکی قهرمانی کشور «جام کاسپین» خبر داد .

سید یاسر سلیم بهرامی با بیان اینکه این دوره از مسابقات به میزبانی منطقه آزاد انزلی برگزار شد گفت : مسابقات جت اسکی قهرمانی کشور «جام کاسپین» با شرکت ۶۰ ورزشکار از استان های مختلف کشور در منطقه آزاد انزلی برگزار شده بود، با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد و مازندرانی ها خوش درخشیدند.

وی افزود :  در این مسابقات که به مدت ۲ روز و در سه گروه نوجوانان، بانوان و آقایان از سوی انجمن جت اسکی کشور برگزار شد، مینا سلیمان نژاد و مریم امیری  از مازندران  و پانته آ خوئینی پور از کیش به ترتیب مقام های اول تا سوم بانوان را کسب کردند.

سلیم بهرامی در خصوص گروههای دیگر نیز اعلام کرد : در گروه نوجوانان نیز آریا جلیل نژاد، اردلان صفری و سید مهران میرحسینی اول تا سوم شدند. در گروه آقایان و در کلاس جت تنفس طبیعی، بهروز پور محمد و محسن عظیمی از مازندران نیز مقام اول و دوم را کسب کردند.  در کلاس سوپرشارژ اشکان عظیمی از مازندران  و محمد اسدپور از کیش مشترکا به مقام اول رسیدند و محمد زبردست از گیلان مقام دوم و مجید اشرفی از مازندران مقام سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

سلیم بهرامی با تبریک به ورزشکاران مازنی گفت : مربی موفق تیم مازندران ، مجید اشرفی پور از باشگاه ورزشهای آبی انجمن های ورزشی چالوس بود که از زحمات وی تقدیر و تشکر ویژه دارم .

رئیس هیئت انجمن های ورزشی مازندران  با تاکید به تداوم این گونه مسابقات اظهار داشت : مسابقات ورزشی دریایی و جت اسکی به تقویت توریسم ورزشی در استانهای شمالی کمک شایانی خواهد کرد .

این مسابقات به همت سازمان منطقه آزاد انزلی و با هدف توسعه توریسم ورزش در سواحل دریای خزر برگزار شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.